news

martes, 2 de junio de 2015

Nous proyectes de Final de Grau de Facultat de Belles Arts

Com cada any CACiS acull dos proyectes seleccionats per a treballar al centre durant 15 dies. Aquest any han estat escollits els treballs dels estudiants Laura garcia i Antonio Almeida :

Laura Garcia diu de si mateixa què ; Sempre m’he considerat una artista interdisciplinar. M’encanta provar nous materials, veure com responen i experimentar amb les formes. Des de l’any passat també he començat a tractar el tema de la mida. La Facultat no és un lloc fàcil per les peces de gran format, però en aquest últim treball em volia arriscar a superar l’altura d’una persona.
L’art vinculat amb la natura sempre ha sigut un constant en el meu treball. Primerament com a marc teòric, però més endavant vaig començar a utilitzar materials sostenibles i discursos més ecològics. Finalment en aquest treball es pot palpar la natura reciclada de les fustes, relacionada amb les llavors que poc a poc han anat germinant i l’espai d’acollida que això crea per a la persona.
Triar el departament d’escultura va anar directament relacionat amb el tutor. Jo havia parlat amb el Jaume durant la meva estada a Finlàndia, i ja li havia ensenyat quin era el meu projecte en aquell moment i per on volia continuar.


Durant els 15 dies de la seva estada ha mantingut un diàleg directe amb el medi cercant diferents materials. L'ajuda de Stefan Cools per entendre millor con lligar les branques i crear formes amb elles li va servir per edificar la seva primera instal·lació ;